zero-social-experiment

Zero – Ενας διαφορετικος τροπος να χρηματοδοτησεις μια ταινια

Δημοσιεύτηκε στις July 7, 2014 | Συντάκτης: | Cinema |

Ο Γιώργος Μπισδίκης, μέλος της αγαπημένης μας ομάδας πλαστελίνη, ετοιμάζει ένα πείραμα μαζί με άλλους περίπου 40 ανθρώπους παρακάμπτοντας όλο το “κύκλωμα” κλασσικής χρηματοδότησης το οποίο απευθύνεται όλο και σε λιγότερους και δοκιμάζει εναλλακτικούς τρόπους για τη δημιουργία της νέας του ταινίας μεγάλου μήκους “ZERO”.

Ο χώρος και η δυνατότητα υπάρχουν. Το μόνο που μένει είναι να παραγγείλουμε τη φαντασίωση που θέλουμε να ζήσουμε.

Η ταινία απαρτίζεται από διαφορετικές ιστορίες, οι οποίες εξελίσσονται μέσα σε “δωμάτια” ξενοδοχείου. Πίσω από κάθε πόρτα «δωματίου» στο εν λόγω ξενοδοχείο κρύβεται μια έκπληξη… ίσως ένα δάσος! Σε πλαίσια ελευθερίας οι πράξεις δεν έχουν συνέπειες ούτε για τον ίδιο τον “πελάτη”, άλλα ούτε και για τον στενά προσωπικό ή κοινωνικό περίγυρό του. Εσύ ποιο απωθημένο θα επέλεγες ζήσεις;

” Όλα ξεκίνησαν τρία χρόνια πριν, όταν γράφτηκε το σενάριο για το “ΜΗΔΕΝ”. Αρχίσαμε να ψάχνουμε τρόπους ώστε να χρηματοδοτηθεί, αλλά όταν σύντομα συνειδητοποιήσαμε ότι κάθε γραμμή του σεναρίου κόστιζε πολύ περισσότερο απ’ ό,τι αρχικά νομίζαμε, “παγώσαμε” τη διαδικασία. Όταν επανεμφανίστηκε πριν ένα χρόνο η επιθυμία- μετά από “δουλειές” σε μόδα, ντοκιμαντέρ, μικρού μήκους ταινίες και άλλα videos- να κάνουμε το μεγάλο βήμα για μία ταινία μεγάλου μήκους, φέραμε ξανά στο προσκήνιο το σενάριο. Με περισσότερη εμπειρία αυτή τη φορά, μειώσαμε το κόστος παραγωγής, ενώ ταυτόχρονα έγινε πιο όμορφο και μπήκαμε το στάδιο της προπαραγωγής.”

“Η ταινία μιλάει κυρίως για την ανθρώπινη φύση και τις κοινωνικές διεργασίες. Έχει δομηθεί πάνω στο πλαίσιο ενός ξενοδοχείου, μιας επιχείρησης η οποία προσφέρει κατά παραγγελία την κατασκευή χώρων και “περιβαλλόντων”, έτσι ώστε ο κάθε “πελάτης” να ζήσει μια φαντασίωση -όχι απαραίτητα ερωτική- να αναβιώσει μια μνήμη ή να κάνει πραγματικότητα κάποιο απωθημένο του. Όλα αυτά διαδραματίζονται μέσα σε ένα πλαίσιο, στο οποίο οι πράξεις δεν έχουν συνέπειες ούτε για τον ίδιο τον “πελάτη” άλλα ούτε και για τον στενά προσωπικό ή κοινωνικό περίγυρό του.

Η ταινία απαρτίζεται από διαφορετικές ιστορίες οι οποίες εξελίσσονται μέσα σε “δωμάτια” του ξενοδοχείου. Και τα “δωμάτια” σε εισαγωγικά, γιατί πίσω από κάθε πόρτα του εν λόγω ξενοδοχείου μπορεί να βρίσκεται ένα ολόκληρο δάσος, ένα θέατρο, ένα σουπερμάρκετ ή απλά ένα δωμάτιο-ρέπλικα ενός πραγματικού. Η φράση ” Ό,τι ζητήσει ο πελάτης” βρίσκει εδώ την βιωματική και ουσιαστική πραγματοποίησή της.

Από την άλλη, έχουμε την ιστορία αυτών που δουλεύουν για την επιχείρηση και επιβλέπουν ή κρυφοκοιτάζουν μέσα από τις κάμερες. Όλοι στον ρόλο τους σε μια μικρογραφία μιας “βίαιης” κοινωνίας.
Το σενάριο σκιαγραφεί το φαινόμενο του ξενοδοχείου αυτού και ταυτόχρονα μας δίνει την οπτική του μεσοαστού ρεσεψιονίστ που μένει πλέον μέσα σε αυτό.”

“Ο λόγος που κάνουμε την καμπάνια είναι γιατί πρώτα από όλα θέλουμε να εντάξουμε όσους περισσότερους ανθρώπους μπορούμε στο σχέδιο μας και στην ουσία της ταινίας. Να τους δώσουμε μια γεύση από το τελικό αποτέλεσμα, ώστε να θέλουν κι εκείνοι να γίνουν μέλος της ομάδας.

Επιπλέον, είναι ένα μεγάλο πείραμα για όλους μας, ώστε να δοκιμάσουμε την επίδραση που έχει η θεματική της ταινίας μέσα από ένα καινούριο μέσο χρηματοδότησης και διασποράς, παρακάμπτοντας όλο το “κύκλωμα” κλασσικής χρηματοδότησης το οποίο απευθύνεται σε λιγότερους. Να δοκιμάσουμε εναλλακτικούς τρόπους οι οποίοι ήδη λειτουργούν.

Αυτή φαίνεται πιστεύω και από τα ανταλλάγματα (perk) που προσφέρουμε σε κάθε ποσό. Πίσω από κάθε ποσό υπάρχει και κάτι που θα κάνουμε εμείς για εσάς, σαν ένα μεγάλο ευχαριστώ για την συμβολή σας!

Θέλουμε κυρίως να μοιραστούμε την γνώση και την εμπειρία που έχουμε ώστε να αποδείξουμε πως το βασικό συστατικό μιας ταινίας είναι η ομαδική δουλειά. Αυτός είναι ο λόγος που θα βρείτε ανάμεσά τους perk, όπως το “Filmschool”, το οποίο θα οδηγήσει τον κάθε contributor από το μηδέν, στο σημείο να δημιουργήσει τη δική του μικρού μήκους. Κάτι στο οποίο είναι παραπάνω από χαρά μας να προσφέρουμε.

Παράλληλα έχουμε θέσει και κάποια ανταλλάγματα τα οποία συνδέονται στενά με την ταινία και το concept της. Τα τελευταία perk ( “LIVE your Fantasy!”) φέρνουν τον κόσμο της ταινίας στη πραγματικότητα”.

Περισσότερες πληροφορίες για την ταινία και την καμπάνια της θα βρείτε στο παρακάτω link: https://www.indiegogo.com/projects/zero-the-social-experiment

Writer/Director: George Bisdikis

Producer: Michael Georgakopoulos

ευχαριστούμε την www.omadaplastelini.com
«βιώνουμε-παρατηρούμε-φώτο-γράφουμε»

Συντάκτης: enJoy.grenJoy.gr

Εγχειρίδιο διασκέδασης και έκφρασης ανησυχιών! Πρωτολειτούργησε την περίοδο 2004-2009 και από τον Μάρτη του 2014 συνεχίζει την πορεία που είχε αφήσει στη μέση!

Αξιολόγησε το άρθρο

Εσύ τι λες για όλα αυτά;